ITS Sales Management ProgramTM

ITS Sales
Management ProgramTM

ITS Sales Management ProgramTM

Menedżerowie zarządzający handlowcami – sekretna broń maksymalizacji zysków

Spraw, aby zespół sprzedaży stał się źródłem Twojej przewagi konkurencyjnej dzięki nowym kompetencjom menedżerów

Dobrze jest mieć efektywnych sprzedawców, ale kluczowe dla firmy znaczenie mają skuteczni kierownicy sprzedaży. Najlepsi handlowcy nie chcą pracować dla słabych menedżerów i odchodzą, a ci, którzy zostają, są słabo zarządzani, bez wsparcia i coachingu. Dlatego coraz więcej ekspertów mówi: za sukces najlepszych sił sprzedażowych odpowiadają menedżerowie liniowi, tj. osoby bezpośrednio współpracujące z handlowcami.

Kierownicy sprzedaży zmagają się jednak z problemami z wielu obszarów: zarządzania ludźmi, zarządzania klientami, zarządzania biznesem z perspektywy wewnętrznej oraz z perspektywy zewnętrznej.

  • Jak nie stracić najlepszych handlowców, których chce podkupić konkurencja?
  • W jaki sposób planować i realizować cele, aby nie były fikcją?
  • Jak efektywnie rekrutować, wdrażać i zatrzymywać właściwych ludzi?

To tylko niektóre z wyzwań, przed jakimi stoją menedżerowie liniowi. Niestety często nie otrzymują oni wsparcia ani dostępu do sprawdzonych narzędzi i technik, dzięki którym mogliby sobie poradzić z ich rosnącym znaczeniem dla końcowego wyniku całej ekipy handlowej. W efekcie sprzedaż maleje, handlowcy są niezadowoleni, a klienci odchodzą do konkurencji.

Pora to zmienić dzięki ITS Sales Management ProgramTM!

Z myślą o firmach, które chcą poprawić swoje wyniki sprzedażowe, powstał ITS Sales Management ProgramTM – najbardziej kompleksowy w Polsce program rozwoju menedżerów liniowych, gwarantujący realne wyniki. Uczestnicy programu mają szansę jako pierwsi poznać i zastosować w swoich organizacjach najświeższe rekomendacje pochodzące z analiz rynków światowych, adekwatne do polskich uwarunkowań. Podczas programu będą także rozwijać i doskonalić swoje kompetencje w obszarach o fundamentalnym znaczeniu dla wyników podlegających im zespołów.

Eksperci alarmują: podstawową barierą wzrostu sprzedaży jest niedocenianie roli menedżerów liniowych

Głosy ekspertów:

Myśląc o sukcesie w sprzedaży, kojarzymy go zwykle z dyrektorami sprzedaży i z samymi handlowcami, zapominając o kierownikach sprzedaży. Na obecnie szybko zmieniających się rynkach są oni kluczowym łącznikiem między firmą, klientami a sprzedawcami. Ich jakość i umiejętności mają pierwszorzędne znaczenie.

Philip Kotler – światowy guru marketingu, Kellogg School of Management

Dobry kierownik liniowy jest wart dziesięciu sprzedawców! To kierownicy sprzedaży są potencjalnym źródłem przewagi konkurencyjnej.

Neil Rackham – światowy guru sprzedaży, profesor University of Cincinnati

Kto najbardziej skorzysta z udziału w ITS Sales Management ProgramTM?

Menedżerowie liniowi sprzedaży, czyli osoby, które bezpośrednio współpracują ze sprzedawcami i mają kluczowy wpływ na zwiększanie ich zaangażowania i efektywności

Dyrektorzy sprzedaży z mniejszych firm, którzy na co dzień kompleksowo zarządzają zarówno procesem sprzedaży, jak i zespołem handlowców

Handlowcy przygotowujący się do awansu na menedżera zespołu, którzy potrzebują przygotowania do nowej roli, gdzie – zamiast sprzedawać – muszą rozwijać, wspierać i motywować zespół, by realizować cele

Uczestnicy programu ITS Sales Management ProgramTM mają szansę jako pierwsi poznać i zastosować w swoich organizacjach najnowsze rekomendacje wprost z analiz rynków światowych, zaadaptowane do polskich realiów konkurowania.

Rezerwuj miejsce »

Unikalny program rozwojowy na polskim rynku

ITS Sales Management ProgramTM to jedyny taki program rozwoju w Polsce, który doskonali kluczowe umiejętności liniowych menedżerów sprzedaży. Co jeszcze nas wyróżnia?

Zwiększaj sprzedaż poprzez podniesienie umiejętności liniowych menedżerów sprzedaży. Zgłoś uczestników »

Nieodzowne wsparcie dla liniowych menedżerów sprzedaży

Michał Wronka - National Sales Manager, Bayer Sp. z o.o.

ITS Sales Management ProgramTM to odpowiedź na bardzo istotną potrzebę rozwoju kompetencji liniowych menedżerów sprzedaży. Wielokrotnie szukałem takiego programu, ale były one zbyt ogólne – dużo teorii i mało konkretów. Liniowi menedżerowie muszą dziś umieć zarządzać w górę, w dół i w poziomie, uwzględniając cele organizacji oraz zmieniające się uwarunkowania rynkowe i oczekiwania klientów, by móc prześcignąć konkurencję.

Jako uczestnik programu ICAN Total SellingTM(poziom dyrektora sprzedaży) wiele skorzystałem, gdy zastosowałem nową wiedzę w swojej organizacji. W mojej ocenie ITS Sales Management ProgramTM wygląda bardzo ciekawie, więc śmiało go polecam.

Doceń liniowych menedżerów sprzedaży: postaw na ich rozwój i ciesz się większymi zyskami. Oto zawartość merytoryczna programu:

Sesja 1:

Role menedżera sprzedaży – między strategią a realizacją

Podczas tej sesji menedżerowie dowiedzą się, jak wiele ról muszą pełnić, ale też jak skutecznie je godzić i realizować, by zarówno oni, jak i zespół osiągali coraz lepsze wyniki. Uczestnicy dowiedzą się również, jak wykorzystać „miękkie” umiejętności do budowy „twardej” przewagi konkurencyjnej.

Moduły ICAN Business AdvisorTM wspierające sesje :

Sesja 2:

Planowanie, wyznaczanie i realizacja celów: model zintegrowany

Te zajęcia pomogą menedżerom efektywnie planować działania handlowców, wyznaczać role poszczególnym członkom zespołu oraz rozdzielać między nich zadania. Kierownicy nauczą się również formułować cele według modelu ACR (aktywności, cele, rezultaty), dzięki czemu ich podwładni systematycznie będą realizować budżet.

Moduły ICAN Business AdvisorTM wspierające sesje :

Sesja 3:

Zarządzanie zespołem sprzedażowym: rekrutacja i wdrożenie, rozwój, optymalizacja

Menedżerowie liniowi uzyskają przepis na stworzenie zespołu superhandlowców dzięki nowoczesnemu i systemowemu podejściu do rekrutacji oraz procesu wdrażania nowych pracowników. Zaplanują prace ekipy handlowej tak, by w pełni wykorzystać wrodzone predyspozycje jej poszczególnych członków i tym samym zwiększać ich efektywność.

Moduły ICAN Business AdvisorTM wspierające sesje :

Sesja 4:

Motywacja i coaching w sprzedaży: teoria, praktyka i wyniki

Dzięki nowo poznanym narzędziom uczestnicy staną się większym wsparciem dla handlowców, pozytywnie wpłyną na ich nastawienie do pracy oraz rozwoju ich deficytowych kompetencji. Nauczą się pracować nad doskonaleniem i rozwijaniem umiejętności sprzedawców, by ci szybciej finalizowali transakcje i budowali trwałe relacje z klientami.

Moduły ICAN Business AdvisorTM wspierające sesje :

Sesja 5:

Menedżer sprzedaży jako uczestnik procesu tworzenia wartości firmy

Podczas tej sesji uczestnicy uzyskają dostęp do sprawdzonych technik, dzięki którym z powodzeniem wykształcą w sobie oraz handlowcach przenikliwość biznesową – kluczową kompetencję w obecnych realiach sprzedaży. Nowa wiedza z zakresu strategii i finansów pomoże im precyzyjniej przygotowywać pracowników do rozmów sprzedażowych.

Moduły ICAN Business AdvisorTM wspierające sesje :

Harwardzki stempel jakości

Po ukończeniu programu ITS Sales Management ProgramTM otrzymasz prestiżowy certyfikat. Potwierdza on udział w tym unikatowym programie i zdobycie wiedzy oraz umiejętności na najwyższym światowym poziomie

5 dwudniowych intensywnych sesji i gwarancja konkretnych efektów.
Przekonaj się »

Prowadzący: praktycy biznesu i inspirujący wykładowcy

Międzynarodowa rada ekspertów czuwająca nad zgodnością programu z najnowszymi światowymi rozwiązaniami i trendami

dr Régis Lemmens

Jeden z najbardziej innowacyjnych ekspertów sprzedaży. Wykłada zarządzanie sprzedażą w Belgii, Holandii i Wielkiej Brytanii.

David Kurlan

Objective Management Group – której jest założycielem – to pionier naukowego podejścia do rozwoju sił sprzedażowych.

dr Witold Jankowski

Koordynator prac rady ekspertów, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska.

Pobierz broszurę i poznaj szczegółową zawartość sesji!

Zwiększ sprzedaż poprzez podniesienie umiejętności liniowych menedżerów sprzedaży. Przekonaj się, jak bardzo mogą oni wpłynąć na efektywność i skuteczność handlowców dzięki metodom światowych liderów, a oprócz tego sprawdź:

  • jak zmieniła się rola liniowych menedżerów sprzedaży i jakich kompetencji dzisiaj potrzebują, by z sukcesem realizować nowe zadania? Poznaj cztery kluczowe wymiary ich rozwoju!
  • jakie są typowe błędy słabych menedżerów, które zabiją sprzedaż i zyski? Zweryfikuj, czy w Twoim dziale ktoś je popełnia.
  • jak wygląda idealny lejek sprzedażowy? Przekonaj się, że trafne prognozowanie szans sprzedażowych może być łatwiejsze, niż myślisz.

Dodatkowo dowiedz się, jakie korzyści networkingowe czekają uczestników Sales Management ProgramTM oraz jakie efekty uzyskali absolwenci poprzednich edycji!

Pobieram »


Nie zwlekaj i już dziś zgłoś udział w programie!

Wykorzystaj najnowszą wiedzę i metody sprzedaży do walki na niepewnych rynkach

Liderzy wygrywają także w niepewnych czasach. Dlaczego? Bo podejmują lepsze decyzje i unikają typowych błędów. Potrafią również stosować metody wykorzystywane przez najlepszych na świecie. W wysoce konkurencyjnych warunkach rynkowych średniacy przegrywają. Wygrywają najlepsi. Sztuka wygrywania w trudnych warunkach to nie czarna magia, ale konkretna wiedza i umiejętności. Jeden nowy pomysł, jedna nowa idea, jeden poważny błąd, którego udało się uniknąć, dają zwrot z inwestycji w program. Zapraszam Państwa do skorzystania z tej wyjątkowej szansy na rozwój umiejętności zarządzania sprzedażą w walce o trwały sukces.

dr Witold Jankowski, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski
redaktor naczelny Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska

Klub Absolwentów ICAN Institute

Jako absolwent Sales Strategy ProgramTM dołączysz do grona najlepszych w Polsce menedżerów stale doskonalących swoje umiejętności. Podczas spotkań klubu zyskasz nową dawkę biznesowej inspiracji i spotkasz się z największymi autorytetami zarządzania. To także bezcenna szansa na wartościowy networking.

Harvard Business Review Polska
Harvard Business Review Polska
Harvard Business Review Polska

Jeśli chcesz zwiększenia sprzedaży, musisz rozwijać kompetencje liniowych menedżerów sprzedaży!

Zgłoś ich udział w Sales Management ProgramTM

Rezerwuj miejsce »