Prowadzący: doświadczeni praktycy, menedżerowie i konsultanci

Jacek Masłowski

Jacek Masłowski

ekspert i wykładowca ICAN Institute. Trener, coach, psychoterapeuta

Wybitny ekspert łączący unikalne perspektywy praktyka biznesu i terapeuty. Ze sprzedażą związany jako praktyk i doradca od początku swojej kariery zawodowej. W sprzedaży specjalizuje się głównie w coachingu, zarządzaniu zespołami oraz rozwoju handlowców, w tym przełamywaniu barier ich doskonalenia się.

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego (mgr filozofii) oraz Laboratorium Psychoedukacji przy Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie (trener grupowy). Studiował psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Ukończył szkołę trenerów i terapeutów w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie. Od 2001 r. zajmuje się planowaniem rozwoju działów sprzedaży oraz zarządzaniem nimi. Przeszkolił około 6000 osób na stanowiskach – od młodszego przedstawiciela handlowego po prezesa zarządu. Prowadzi także szkolenia z zakresu rozwiązywania konfliktów, umiejętności interpersonalnych, asertywności, perswazji, inteligencji emocjonalnej.

dr Hubert Malinowski

dr Hubert Malinowski

doktor nauk socjologicznych, psycholog społeczny, trener, coach i konsultant

Należy do najbardziej cenionych i poszukiwanych przez menedżerów trenerów i coachów EQ w sprzedaży w Polsce. Swoją osobowością i umiejętnościami trenerskimi potrafi przykuć uwagę najbardziej wymagających menedżerów wyższego szczebla. Specjalizuje się w realizacji szkoleń i coachingów indywidualnych rozwijających kompetencje osobiste, w szczególności z zakresu inteligencji emocjonalnej EQ dla kadry wyższego i średniego szczebla.

Jako ceniony praktyk biznesowy z wieloletnim stażem był wielokrotnie zapraszany do współtworzenia narzędzi i programów szkoleniowych rozwijających kompetencje EQ. Uwagę poświęca zwłaszcza inteligencji emocjonalnej i stylom poznawczym w kierowaniu, negocjacjach, sprzedaży oraz komunikacji w organizacjach. Z sukcesem wspierał klientów z takich firm jak: Mars, Microsoft, Nestle, Diageo, Royal Canin, Kompania Piwowarska, SC Johnson, Douglas, Cersanit, Henkel, Geers, Bakoma, Bayer, HP, Ustronianka.

Zamów bezpłatną broszurę o programie
ITS Sales Management Program™

Zamów broszurę

Adam Bernacki

Adam Bernacki

ekspert i wykładowca ICAN Institute. Międzynarodowy konsultant i ekspert z zakresu zakupów

Ekspert w obszarze optymalizacji sprzedaży i zakupów. W sprzedaży specjalizuje się w nauczaniu handlowców, jak radzić sobie z działami zakupów po stronie klientów oraz procesowego podejścia do sprzedaży. Od roku 1996 przez 5 lat rozwijał karierę zawodową w dziale zakupów koncernu Philips. Kolejne 3 lata był dyrektorem eksportu, pozyskując dostawców i partnerów handlowych w Azji. Od roku 2004 związany z firmami doradczymi. Realizował projekty poświęcone zwiększeniu efektywności zakupów w wiodących polskich i europejskich przedsiębiorstwach. Od roku 2008 pełnił rolę dyrektora zarządzającego w INVERTO AG, wiodącej na rynku niemieckim firmie doradczej specjalizującej się w zarządzaniu procesem zakupów. Realizował projekty dla KGHM, PGNiG czy Zelmera. Posiada wieloletnie międzynarodowe doświadczenie trenerskie, które wykorzystuje w programach rozwojowych dla kadry menedżerskiej najwyższego szczebla. Absolwent Chartered Institute of Purchasing and Supply. Wykładał w Szkole Głównej Handlowej.

Marek Gliwny

Marek Gliwny

ekspert i wykładowca ICAN Institute. Praktyk biznesu i trener. Doradca Zarządu ICAN Institute

Z wykształcenia politolog, absolwent bankowości – studiów podyplomowychna Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Uczestnik programu SPIN® Technika efektywnej sprzedaży Huthwaite International. Posiada tytuł MBA US i Manchester Metropolitan University. Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu. Obszary jego specjalizacji trenerskiej to: aktywna sprzedaż i obsługa klienta, budowanie i rozwój zespołów, motywacja i rozwój osobisty, zarządzanie przez wartości, mentoring.

Od marca 2013 współpracuje z ICAN Institute w zakresie szkoleń i zarządzania sprzedażą. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie sprzedażowe i menedżerskie. Pracował dla największych i najbardziej renomowanych banków w Polsce. W karierze zawodowej zarządzał zespołami pracowniczymi różnej wielkości: jednostkami terenowymi, strukturami regionalnymi, siecią ogólnopolską liczącą 160 placówek bankowych (kilkaset osób pracowników sprzedaży i obsługi klienta).

Pracując w centralach banków, opracowywał i wdrażał nową strategię biznesową, jak również modyfikował i optymalizował istniejącą. Przygotowywał i wdrażał standardy jakości obsługi w sieci oddziałów i call center. Publikuje artykuły w prasie ekonomicznej.

Zgłoszenie udziału w programie
ITS Sales Management Program™

Zgłoś udział