W skład rady wchodzą najwyższej klasy światowe autorytety współpracujące z ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska”:

Barry Trailer

Barry Trailer

współzałożyciel i partner zarządzający CSO Insights

Światowy autorytet sprzedaży z ponad 30-letnim doświadczeniem. Współzałożyciel i partner zarządzający CSO Insights, lidera wśród organizacji badających efektywność sprzedaży. Opracował programy sprzedaży dla ponad setki firm, w tym dla HP, Sun Microsystems, Conner Peripherals (obecnie Seagate), Hitachi Data Systems.

Autor wielu publikacji poświęconych sprzedaży, m.in. The Sales & Marketing Excellence Challenge: Changing How the Game Is Played (wspólnie z Jimem Dickiem).

Richard Barkey

Richard Barkey

założyciel i dyrektor wykonawczy firmy Imparta

Guru nowoczesnego spojrzenia na biznes. Twórca wielu programów rozwojowych skupionych na tworzeniu wartości zarówno dla klienta, jak i dla dostawcy. Wcześniej pracował dla McKinsey & Co., gdzie zajmował się planowaniem i wdrażaniem szeroko zakrojonych projektów zarządzania zmianą.

Ukończył z wyróżnieniem wydział inżynierii na Uniwersytecie Cambridge oraz kurs MBA w Harvard Business School. W czasopismach branżowych opublikował wiele artykułów dotyczących szkoleń sprzedażowych, strategii oraz narzędzi kontroli efektywności sprzedaży.

Zamów bezpłatną broszurę informacyjną o programie ITS Sales Management Program™ EDYCJA 2016

zamow

David Kurlan

David Kurlan

założyciel i dyrektor generalny Objective Management Group

Jeden z największych autorytetów rekrutacji i ewaluacji sił sprzedaży, autor licznych publikacji oraz wielokrotnie nagradzanego blogu Understanding the Sales Force. Pionier i branżowy lider oceny kompetencji obecnych i rekrutowanych pracowników działów sprzedaży.

Dzięki olbrzymiej próbie badawczej (prawie milion handlowców!) OMG określa potencjał sprzedażowy i rozwojowy kandydata ze skutecznością aż 92%!

dr Witold Jankowski

dr Witold Jankowski

redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”, prezes ICAN Institute

Doświadczony wykładowca i konsultant. Studiował zarządzanie i ekonomię w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Od 1993 roku prezes ICAN Institute, zajmującego się m.in. działalnością szkoleniową i konsultingową. Prowadzi szkolenia Management™ oraz ICAN Total Marketing™, realizuje także wdrożenia programów e-learningowych oraz, na zamówienie firm, prestiżowe Akademie Rozwoju Przywództwa.

Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener.