Raporty, najświeższe dane, opinie ekspertów światowych i lokalnych, a także praktyczne wskazówki, które możesz stosować w rozwiązywaniu swoich wyzwań w obszarze sprzedaży.

Przeczytaj artykuł Firmy z sektora B2B nie doceniają marketinguPodstawowa bariera wzrostu
sprzedaży: niedocenianie roli menedżerów sprzedaży

btn

Przeczytaj artykuł Firmy z sektora B2B nie doceniają marketinguNowe podejście do określania ról i kompetencji liniowych menedżerów sprzedaży

btn

Przeczytaj artykuł Firmy z sektora B2B nie doceniają marketinguOstrzeżenie guru sprzedaży:
słabi menedżerowie zabijają sprzedaż i zyski!

btn

Przeczytaj artykuł Firmy z sektora B2B nie doceniają marketinguMożesz efektywniej zarządzać lejkiem sprzedażowym!

btn

Przeczytaj artykuł Firmy z sektora B2B nie doceniają marketingu„Miękkie” umiejętności prowadzą do „twardych” rezultatów!

btn

Przeczytaj artykuł Firmy z sektora B2B nie doceniają marketinguPrzenikliwość biznesowa (business acumen) – nowa kluczowa kompetencja sił sprzedażowych

btn

Zamów bezpłatną broszurę o programie
ITS Sales Management Program™

Zamów broszurę